Özledim / Sitem

Dönüş yok sevgilim
Gittiğin gün benim
Kıyametim oldu
Sonsuz bir boşluk içim

Sıcak bir Haziran gününün bunalımı içinde bana ancak verebildiğin değer sayesinde senden vazgeçeli tamı tamına 2 sene oldu... Dönüşünün olmadığına karar verdiğim, artık hayatımın bir noktasında canıma tak ettiği yerde bitti.

Ama o gün ve sonrasındaki bir süre benim için bir ilkin bitmesinin ardındaki kıyamet gibi bir şeydi. İçimi sonsuz bir boşluk kaplamış, senden sonra hayatıma girmesi muhtemel ve kesin olan bir takım kimselere yönelik bir kapanış sözkonusu olmuştu.

Hayatımda benim açımdan var olan tatlı bir kararsızlık evresinde, fikirlerim ve düşüncelerim ile isteklerim çakışmaya başlamıştı.

Dönüş yok sevgilim
Ardından ben gittim
Artık soğuk nefesin
Hissetmiyor ellerim

İlk başlarda hiç bir şekilde dönüşün söz konusu olmadığı fikri benim beynimi kemiren yegane unsur oldu. Adaçayının kokusu, hissi, sabahları içilen sebze çorbası ve deniz keyfi artık olmayacaktı.

Ardından yavaş yavaş bende gitmeye başladım. Üzüntümü içime gömüp, normal bir hayat çerçevesinde yeni yaşam tarzım, yeni insanlari farklı düşünceler ile yeniden hayat bulmaya, ve ne yazıkki mahvolan hayatımı toparlamaya başladım. Hüngür hüngür yağan yağmurun altında, usul usul ağlayıp yaralarımı sardım. Hiç bir sıcak nefesi hissedemediğim, ellerimin soğuktan tutmadığı günler oldu ama atlattım.

Sana karşı duyduğum bir sitem ve hüzün bulutu çerçevesinde kederli günleri bir bir atlattım. Çok büyük keder taşıdım. Günlerce hiç birşey yapmdan öylece dolaştım.

Ama sen benim aklımdan hiç çıkmadın...

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP