Her Yerde Kar Var

her yerde kar var
kalbim senin bu gece
her yerde kar var
kalbim serin bu gece
belki gelirsin sen
bakarken pencereden
gözler yalnız özler
karda senden izler

Her yerde kar var; kalbimin en derin köşelerine kadar aralıksız yağan, yağdıkça beni kapatan, kapattıkça dünyaya küstüren, bembeyaz, ipeksi görünüşünün ardında kapkaranlık bir mahzenden güneşli güne saçılan kapkara bir delik misali tüm benliğimi sarıyor.

Kalbim, her zamanki gibi, yine birinde kaldı bu gece. Tanımadığım, tanımak isteyipte tanıdık sayabilmek için gerekli hiç birşeyini bilmediğim, yaban, sığ ve belki hayattan sorumsuz birinin kattığı acılar ile yine yalnız başıma hayatın içindeyim.

Yağan kar artık kalbimi serinletiyor; ama içimdeki yaşam sevinci ve başkaları ne derse desin, ortaya birşeyler çıkarmanın verdiği mutluluk ile ben bu karları da eritebilir -im / miyim?

Yalnız bakılan bir pencereden olmayan birinin silüeti ile yalnız gözler.

yürümek karda zordur
gelirsen bak aşk budur
dönsen köşeden şöyle
şarkı söylerim böyle
lay lalaylay lalaylay lalaylay
huuu uuu uuuu uuu
yağma kar dur artık
bak buz oldu kalbim
her şey senin elinde
dur

tek başına zordur hayata karşı; zorluklara karşı dengede kalabilmek. Devrilmeden durabilmek ve ben burdayım diyebilmek. Yorgun, habersiz, uçarsız, elinde hiç birşeyle, yalnız sevginle köşeden dönüp gelsen.

Dur artık be kar; durdur artık bu gönlüme yağan karı; durdur artık şu karanlığı. Kapat artık şu her geçen gün derinleşen mağaranın ağzını. Kalbim donmak üzere; eritmek ise sadece senin elinde.

belki gelir sevgilim
göz yaşım dur düşme
gelmeyecek düşünme
kes ağlamayı artık
bak oldu bana yazık
karda zordur yürümek
anladım gelmeyecek
dünya oldu bana dar
neden yağdın söyle kar
dün oldu bana dar
bak ne yaptın bana kar
laay lalaylay lalaylay lalaylay
huuuu uuu uuuu uuu

Geldiğin gün için saklıyorum gözyaşlarımı, gelmeyeceğin aklımın ucundan dahi geçmiyor.

Şimdi ağlarsam geldiğinde dökecek gözyaşım kalmayacak.Yazık olacak, bize, ikimize. Severken ayrılamk zorunda kalacağız. Ve işte böyle bir, artık biz olmayacağız.

Dünümü dar ettin, yarınımı hezeyan, neden yağdın söyle kar?

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP