Yaşıyorum

zengin çocukla fakir kızın aşkına
bir türlü kavuşup mutlu olmayışına
gözüm doluyorsa hala
korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

Aramızdaki kopukluklarla dolu ilişki hiç bir zaman tam manasıyla zamanında gerçekleşemedi. Gerek benim bir takım takıntılarım, gerçekle zamanında bağdaştıramadığım hayatım ve korkularım; gerekse senin üzerimde kurmaya çalıştığını düşündüğüm baskı sebebiyle buluşmamız ve belkide bunu bu kadar geciktirmemizin verdiği acıyı çekmemize neden oldu.

Herkes hata yapabilir, ama bunu hafifletmenin bir yoluda geçmişi unutmaya çalışmaktır.

bahçenin yemyeşil canlanışına
kirazın hınzırca çiçek açışına
yüzüm gülüyorsa hala
korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

Hayatımda sanki yeni bir dönem açıldı seni daha iyi tanıdıktan sonra. Geçmişte sana çektirdiğim eziyetvari üzücü tarafların acısını sanırım benden çıkaracaksın ama yanımda olduğun sürece yüzüm gülecek ve ben yaşamaya devam edeceğim.

anlatacak hikayelerim bitmedi henüz
anlaşacak dostlarım tükenmedi
yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer
her şeye rağmen yaşamak güzel

Benim anlatacaklarım, birlikte geçirdiğimiz vakitlerde hiç bitmez. Sen olmasanda aslında hayatımda öyle ve ya böylr birileri olur ama ben senin o mutlu yüzün ile güçlenmek ve hayata dair tüm kırgınlıklarımı aşmak istiyorum.Yorgunluğumuz, kırgınlığımız geçici, ama sevmek kalıcı...

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP