ne hayatlar ümidine ben ne yollara düştüm;

ilk yenilen ben değildim tabii, gün oldu dünyaya küstüm, barışık geçirdiğimiz gün sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

eğer benim için ağlıyorsan anne, ağlama boşu boşuna
ağlama benim için bende herkes kadar hayatın acılarını tatmaya başladım.
bende emin ol herkes kadar yandım.


bilsen ne olur çocukluğumdan kalan bu sırrı
tek elimde kalan bu, elimde avucumda geleceğime.
hayat artık benim yapayalnız geçirmeye mahkum olduğum bir hapishane

ağlama anne, ağlama, bende yedim bu hayatın sillesinden;
herşeye rağmen düşmedim daha
yer gök bir olsa da, dört duvar beni benliğimden alsa da,
dar sokaklarda düşmedim daha
hayatın içinde tutnacak daha çok dalım var...

vur ayaz vuracaksan, benim senin karşında direnecek gücüm her zaman olacak.
talih; dön istersen artık, yeter çektirdiğin, ama bendeki canı hala yoramadın.

hayat, beni terketme. yapılacak çok şey var. kazanılacak çok zafer, daha sevilipte sevilmyecek bir çok erkek var.
mutlu olacak çok an var. kazanılacak başarılar var!

Ama yinede günümde;
herşey seninle o kadar güzel ki. korktuğm herşey seninle daha güzel...
bir an gelse, ayrılsak, bana tek bir gün yetse.
sesin bile.içtiğimiz su, çay vs. herşey. aldığım nefes bile seninle çok güzel.

Yüzümde kalacak gözyaşları bile senin için çok özel.
Seninle paylaştığım o dakikalar benim ömrümün ılık birer rüzgarlı sahili.
...
Bir gün yolda birisiyle karşılaştım, kalbim acıdı. Hepsi bu.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP