farkediş

Yanında olacağımı bilmek ama dokunamayacağımı bilmek çok koydu bu sefer. Keşke o zaman söyleseydin kendi yolumuza gitseydik, kendi kaderimizi çizseydik. Şimdi ne o olacak? Zaman geçti, birbirimizi tanıdık, sadece ben sevdim. Sense başka bedenlerin esiri oldun.

Ben şimdi senden nasıl vaz geçeceğim? Çıktığın yoldan nasıl çevireceğim?

Yanında otururken elime fırsat geçmiş olsa da dokumadım eline. Kulağına eğilmişken öpmedim yanağını. Vazgeçmek kolay mı? Olmadı deyip bırakmak kolay mı? Yeni yollar çizerken beni yolun kenarına atmak kolay mı?

Ben yine nerde hata yaptım?

2 yorum:

pRncfRn 8 Şubat 2009 15:29  

Hata mı?

'Aşkta yarın yoktur sevgili.' diye ne güzel söylemiş Cezmi Ersöz.

Hatayı yapan birisi var mı, varsa bu sen misin ki gerçekten?

Belki aşkta hata da yoktur, ne dersin?

Ama sen aşkını yaşadın, belki kendini kaybettin bazen ama yaşadın. Bu senin yanına kâr, boşver desem de ne fark eder ki ama yine de boşver, ömür yavaş yavaş bir bataklık gibi başkalarını çekiyor yine kendine.

Sevgiler.

tuerk 9 Şubat 2009 12:49  

AŞkımı yaşamaya halen devam etmek istiyorum ama bu sefer hayat onu farklı bir yere sürükledi. Acımızı yaşadık, kaybeden biz olduk.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP