Geri dönüş, geri götürüş

Yola çıkmıştık. Senin olduğun şehir geride kalırken ben yeniden yeni bir hayata yelken mi açıyordum? Seni bir kez daha mı kaybediyordum? Yeniden görebilecek miydim seni?

Götürme beni dedim. onunla aramızda olan bağla hükmederim sandım. O bile gözümden yaş akmaya başladığında sendeledi. Dönecek sandım. Götürmeyecek, geri götürecek. En azından gitmeyecek sandım.
Yapma dedim, gel etme. Götürme. Yıllardır dostuz, bir kere mutlu et. Başka bişey istemem. Onu son bir kez daha göreyim. Gözlerimden yaşlar boşanırken sen karanlığın içinde kaybolmaya devam ettin. Ne kadar soğuk olursa olsun biryerde indiğimde yüzüme vuran buz gibi havanın etkisinde kendime geldiğimde herşey içi çok geçti. Ne geri dönüş, ne geri götürüş.

2 yorum:

TATLI DILLIM 8 Şubat 2009 19:37  

bir şişmana ömrüm boyunca yeni ve taze methiyeler düzebilirim, bıkmadan ve usanmadan...
ama sen her kime yazıyorsan bunu ou çok kıskandım :D

tuerk 9 Şubat 2009 12:53  

bende onu hala kıskanıyorum :) hemde çok :)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP