19>22#2

sen ağladığımı görmeyecektin. acılarımı paylaşmayacaktım. çaresizce ağlayarak yitirdiğim duygularımla, boynumu bükecek seni unutacaktım.
seninle yolun başında mıyım, sonunda mı? farkında değilim.
yenidebn kendime yenildim. yeniden aşık oldum. işin içinde senden öncekiler varken hasrete yine alışkın, yine kabul edebilirdim. hiç bir günahımın eceli bu olmadan hiç bir bahane ile kendimi avutmuyorum. yine duygularım karmaşık. gözlerim yine ıslak. yine birini düşünüyorum, yüne aklımda sen varsın.
imkanım olsa yolumu senin için değiştirmeyi düşündüğüm bir zaman devresi içinde kararsız bir karayel gibi sesinle ben yeniden kendime yenildim. yasak ve ya değil. kendime yine yenildim.

1 yorum:

pRncfRn 8 Şubat 2009 15:31  

Yenil be! En çok da kendine yenil! Çünkü en çok bu koyar adama, en çok da bu düzeltir aynı derecede!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP